Mobilya ve Dekorasyon

0 Taş ve kerpic ilginc ev mimarisi ve dekorasyonu




Deşik ev mimarilerine,İlginç ev dekorasyonlarına,Farklı yapılara benim gibi ilgi duyanlar vardır diye düşünerek ve en keyifle sizlerle paylaşmayı sevdiğim paylaşımı yapıyorum sizlere.70 li yıları anımsatan dekorasyondaki bu harika ev içinde yaşamayı çok isteyeceğim mimari ve dekorasyonda.Hele altaki resimdeki salonu bir görmelisiniz bu kadarmı güzel olur? Bu kadar mı rahat keyfine düşkün dekore edilir.Eğer sizlerde değişik mobilyalarınız,farklı  ev dekorasyonu İstiyorsanız ve tüm bunlara sahip olabilecek maddi gücünüz varsa tek yapmanız gereken Çılgın, çok yaratıcı, Becerikli ve hayel gücü tavan yapmış bir iç ve dış mimar bulmanız.Gerisi gelir.Aman diyeyim bu evin yer yataklı yatak odası gibi oda yaptırırsanız buranın fazla çılgın mimarının yaptığı gibi kapının önüne bir beton yığını döktürmeyin zira farklılık yaratayım derken yaralanabilirsiniz.Haydi hep beraber bu güzel evi gezip yorumlar yapalım.:)

 Şu salona bakarmısınız Allah aşkına!Nerden başlıyayım yorumlamaya bilemiyorum.En çok beni etkileyen bu odadaki yer minderleri ve onların bize sunacağı rahatlık.Ben 3 çocuğum ve eşim bu evde yaşasak heralde burda yatar kalkarız:) kendimi bu salonda hayal edemiyorum :) Eşim koltukta uzanır ayağının altınada şu kütükten sehpa varya onu koyar.Ben çocuklarımla yerde ayaklar bir yerde, başlar bir yerde annemin yanına ben oturacam kavgası olur ama nede olsa burda 4 tarafım oturmaya hatta yatmaya müsait olur :) .Tv de bir acaip yani hani böyle tv izler pozisyonuda olmasalar resim yada pencere sanıcam.Yoksa öylemi benmi tv zannediyorum? :) Vardır canım böle kenarsız ve üstünde hiç düğmesi olmayan televizyonlar.Adamlar neler icat ediyorlar yani.Tv nin altındaki odun şöminesnde çıtır çıtır yanan odunların sesi ordaki keyif oh ne güzel .Aklıma eskilerin müzikali olan tiyotralarda sahnelenen şu oyunun sözleri geldi."Lüküs hayat,lüküs hayat oh ne rahat lüküs hayaaat :)"
 İşte 4 yataklı 4 ranzalı oda tasarımları sayfasında paylaştığım ilginç oda tasarımı.Herhalde şu çukurlarınmı desem , küçük mağaracıklarınmı desem içlerine girmek için herhalde duvarlardaki şuçıkıntıları kullanmıyorlardır . Zira 2 kattakine girmek oldukça zor olur.Odanın diğer tarafında merdiven vardır canım.
 Bu tarz kerpiç evlerde en sevdiğim odanın tavanında dekor amaçlı kullanılan şu ahşap kütükler.Ev o kadar doğal görünüyorki modernlikten uzakta salaş yaşamayı sevenler için çok uygun.Mesela ben salaş mekanları,ortamları,restorantları ve evleri daha çok severim.Kendim olduğum gibi olmalıyım.Kendimi kasmadan yemek yemeli,oturmalıve yaşamalıyım.Salaş dedikte hani bu oda bana ait olsa o kırlentleri öyle saçmam takıntılıyımdır :)
 Hıh sayfanın en başında bahsettiğim şu çok çılgın mimarın eseri bir okadar çılgın bu evin yatak odasının sahibinin yer yataklı kapısına beton döktürdüğü yatak odası burası.Ya allah aşkına benmi yanlış görüyorum yoksa orda dekorasyon amaçlı betonmu dökmüşler.Yahu insan her odaya girdiğindeayağı takılır düşer orda olmadı tökezler.
 Ne kadar şirin değimi :)Mermer 8 kişilik bir yemek masası masa mermer fakat ayakları kütük ahşaptan.Sandalye yerinede ahşap kütük banklar var.Eskilerde çok kullanılan divanlardan kullanmışlar.Evin kapı ve pencereleri ahşapevin genel dekorasyonunla uyumlu.Yerleri gördünüzmü zemin küçük taşlarla döşeli mozaik döşeme gibi.
 İşteee bu harika evin dışı güzeldeğilmi.Bu tarz taş evler Muğla Bodrum'dada çok .Evin dış cephe kaplaması taş döşeme.Acaba bu taş döşemenin 1 metre karaesi fiyatı ne kadar .Bu evin sahiplerinin rahatlarına çok düşün olduklarını evlerinde kullandıkları mobilyalardan ve evlerinin dekorasyonundan belli.Fakat adamlar o kadar rahatlarına düşkünlerki havuz başında şezlong yerine her biri kocaman bir karyola, çift kişilik yatak gibi duran şezlonglar aslında çok süper.Tabi bu şezlonglarda güneşlenirken şekerleme yapma ve uzunca keyifli bir şekerlemeden sonrada güneşten yanma ihtimalinide düşünmek gerek :).Havuzlu taş ev,Dublex lüks evler vay be bu kadarı benim hayallerim için bile çok.Bu arada bu evin manzarasıda süper yemyeşil ,rahat,huzurlu bir hayat.Bu ev Mallorca Tramuntana mış.Ve evin 2 tane orman ve deniz manzarası bulunduğu kasabanında resimlerini paylaşmak istedim buyrun altalar.




Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " Taş ve kerpic ilginc ev mimarisi ve dekorasyonu "

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması